Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu?

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu poprzez:

  • przesłanie oświadczenia za pomocą tradycyjnej poczty na adres Sprzedawcy: Zawsze Naturalnie, Rynek Dębnicki 13, 30-319 Kraków
  • za pośrednictwem poczty e-mail: office@zawszenaturalnie.pl

Oświadczenie można złożyć na poniższym formularzu:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Miejscowość, data: ........................................

Adresat:

Zawsze Naturalnie

Rynek Dębnicki 13

30-319 Kraków

E-mail: office@zawszenaturalnie.pl

Konsument:

Imię i nazwisko: ........................................

Adres: ...................................................

E-mail: ...................................................

Telefon: ...................................................
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Ja niżej podpisany/a ................................................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

...........................................................................................................

Data zawarcia umowy/odbioru: ........................................................

Numer zamówienia: .......................................................................

Proszę o zwrot płatności na rachunek bankowy: ...........................................................................................................
......................................................... Podpis konsumenta

Termin na odstąpienie od umowy

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwrot towaru

Zwracaną rzecz należy odesłać na adres: Rynek Dębnicki 13, 30-319 Kraków niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Ważne: zwracany produkt przesyłany jest na koszt kupującego.

Zwrot płatności

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni roboczych (z wykluczeniem weekendów i dni wolnych od pracy) od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania produktów z powrotem.

Kiedy prawo odstąpienia nie przysługuje?

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Jak złożyć reklamację?

Reklamację najlepiej złożyć:

  • na adres e-mail: office@zawszenaturalnie.pl
  • lub drogą pocztową na adres: Rynek Dębnicki 13, 30-319 Kraków

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Rynek Dębnicki 13, 30-319 Kraków

Twoje prawa w ramach reklamacji

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Terminy zgłaszania reklamacji

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu 1 roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Czas rozpatrzenia reklamacji

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.