Reklamacje i zwroty
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu?
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu poprzez:
- przesłanie oświadczenia za pomocą tradycyjnej poczty na adres Sprzedawcy: Zawsze Naturalnie, Rynek Dębnicki 13, 30-319 Kraków
- za pośrednictwem poczty e-mail: office@zawszenaturalnie.pl
Oświadczenie można złożyć na poniższym formularzu:
| FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY | |
|---|---|
| Miejscowość, data: ........................................ | |
|
Adresat: Zawsze Naturalnie Rynek Dębnicki 13 30-319 Kraków E-mail: office@zawszenaturalnie.pl |
Konsument: Imię i nazwisko: ........................................ Adres: ................................................... E-mail: ................................................... Telefon: ................................................... |
| OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY | |
|
Ja niżej podpisany/a ................................................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ........................................................................................................... Data zawarcia umowy/odbioru: ........................................................ Numer zamówienia: ....................................................................... Proszę o zwrot płatności na rachunek bankowy: ........................................................................................................... |
|
| ......................................................... Podpis konsumenta | |
Termin na odstąpienie od umowy
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwrot towaru
Zwracaną rzecz należy odesłać na adres: Rynek Dębnicki 13, 30-319 Kraków niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Ważne: zwracany produkt przesyłany jest na koszt kupującego.
Zwrot płatności
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni roboczych (z wykluczeniem weekendów i dni wolnych od pracy) od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania produktów z powrotem.
Kiedy prawo odstąpienia nie przysługuje?
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Jak złożyć reklamację?
Reklamację najlepiej złożyć:
- na adres e-mail: office@zawszenaturalnie.pl
- lub drogą pocztową na adres: Rynek Dębnicki 13, 30-319 Kraków
Reklamowany towar należy wysłać na adres: Rynek Dębnicki 13, 30-319 Kraków
Twoje prawa w ramach reklamacji
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Terminy zgłaszania reklamacji
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu 1 roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Czas rozpatrzenia reklamacji
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.